czwartek, 30 listopada 2017

Czas pędzi jak szalony

Nawet nie wiem kiedy minął [rawie miesiąc od mojego ostatniego wpisu :o(. Czas pędzi jak szalony, masa zajęć tych domowych, pracowych i nadplanowych, i nawet nie wiem kiedy to się stało ,że jest już koniec listopada. Masa szkoleń, zebrań, spotkań - doba jest stanowczo za krótka, ale zaczynam się już ogarniać i kombinować choć chwilę dziennie na hafcikowanie. Niedługo pokażę co z tych chwilek powstało :o) 
Wczoraj minął rok od śmierci mojego brata, ciężki i smutny dzień. Nadal nie mogę uwierzyć w to co się stało rok temu i tak na prawdę do tej pory nie wiemy co się stało. Bardzo nam wszystkim brakuje mojego brata.


Pomimo tej gonitwy i smutnego okresu, jest też kilka miłych akcentów :o) Np, 21 listopada byłam w Warszawie na koncercie jednego z moich ulubionych zespołów: HURTS :o) Fantastyczny koncert :o)




Po ponad rocznej przerwie wróciłam do moich ukochanych Obrazków Logicznych :o)


Oczywiście nadal jest też dużo ZUMBY w moim życiu :o) W tym miesiącu minęło już 5 lat od kiedy tańczę, w tym 2 lata jak jestem instruktorką :o)


Miło kończy się ten miesiąc, ponieważ przedłużałam umowę z Legimi i właśnie wczoraj przyszedł mój nowy czytniczek <3



Dobra - koniec przynudzania, kolejne wpisy będą już czysto robótkowe :o) Zbliżają się święta, a więc będzie trochę więcej czas na jedno z moich ulubionych zajęć :o)

4 komentarze:

  1. niestety mnie coraz szybciej czas zlatuje można nawet przelatuje przez palce, praca, dom, dzieci, prawie wczoraj były wakacje a teraz już święta za pasem ehh życie

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas leci niesamowicie szybko... Ja się właśnie zaczęłam zastanawiać nad zapisaniem się na ZUMBĘ, tylko czy podołam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam jak najbardziej. Pierwszy raz jest trudny, ale nie należy się zrażać tylko uśmiechać i świetnie się bawić. Później jestnjuz tylko lepiej :) ZUMBA pozwala niesamowicie psychicznie odpocząć od wszystkiego )

      Usuń
  3. Pamiętam tamten wpis... Jakby to było wczoraj, a to już rok.
    Też uwielbiam obrazki logiczne :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X