środa, 27 czerwca 2018

Pożegnanie

Po prawie 4 latach przyszła pora na pożegnanie z fantastycznym  przedszkolem i Panią, która całe serce wkładała w swoja pracę z dzieciakami. Od września Mati rusza do I klasy - nowa szkoła, nowe wyzwania. W związku z tym pożegnaniem postanowiłam coś wyhafcić prosto od serca dla Pani przedszkolanki. Pamiętałam, że jakiś czas temu Hania hafciła świetne jabłka, dała mi namiar gdzie zakupić wzór i poradziła, żebym użyła żywszych kolorów do haftu. Tak też zrobiłam i wyszło słodkie jabłko :o)


                      Dziękuję ogromnie za wszystkie odwiedziny oraz komentarze :o) 

11 komentarzy:

  1. Piękne jabłko i dużo serca włożonego w wyszycie :). Brawo

    OdpowiedzUsuń
  2. Już widziałam ten wzór i uważam, że jest świetny! Powstała bardzo fajna pamiątka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie Ci to wyszło! To jest idealny wzór na podziękowanie dla opiekunek w przedszkolu albo dla nauczycieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pożegnania są trudne, ale co poradzić:)
    Jabłuszko za to cudne i Pani na długo nie zapomni o Matim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście kolory fantastyczne! pani z pewnością była zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani przedszkolanka ma przeuroczą pamiątkę. Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A dopiero co się urodził....

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękny hafcik a tym samym podziękowanie!

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X