środa, 29 maja 2019

Zaszalałam

W ostatni weekend w Warszawie odbywały się targi Gift&Deco Show. Postanowiłam się wybrać tam z jednego tylko powodu :o) - stoisko Needle&Art <3 Nie miałam niestety zbytnio czasu aby chodzić po stoiskach, więc od razu poleciałam na to, które mnie interesowało. Przesympatyczna obsługa i mnóstwo zestawów sprawiły, że najchętniej  zostałabym tam cały dzień :o)



Na targach było również stoisko NaDodatek, ale niestety zestawów do haftu mieli mało, jednak udało mi się zakupić to co mnie interesowało :o)


Szczęśliwa i w wychudzonym portfelem wróciłam do domu. teraz tylko oczekiwanie na wakacje aby mieć trochę czasu pohafcić wreszcie :o)

Dziękuję ogromnie za odwiedziny i komentarze <3

13 komentarzy:

  1. Zaszalałaś fantastycznie :-)
    Zakupy świetne, teraz tylko haftować :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No jak napisalas zaszalalas ale jak dla mnie superowe to szalenstwo .zakup zrobiony teraz tylko zakasac rekawy i xxx pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku... te obrazki z kotami... padłam! Cuda, zazdroszczę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z czasem portfel utyje, a ty szczęśliwą że zdobyczy. Czekam na efekty nie 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super zakupy, szkoda że tak daleko miałam na te targi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie się działo!;) Bardzo spodobały mi się zestawy z dziewczętami.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zakupy :). Ciut zazdroszczę.... nie wiedziałam...Może uda się następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, nasze hobby do tanich nie należy.
    Piękne zestawy.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X