czwartek, 4 lipca 2019

Do SAL'u, gotowi, start!

Zapisałam się na kolejny fantastyczny SAL u Anny, tym razem z flamingiem w roli głównej :o)


Wzorek pochodzi od firmy CORICAMO, i SAL ten jest też pod patronatem tej firmy :o) Co prawda każdy uczestnik otrzymał wzór w wersji cyfrowej, ale zamówiłam sobie cały zestaw, tak aby szybko zabrać się za haftowanie, a do tego zestaw nie był drogi :o) Ja wybrałam z samą muliną, drugą opcją był wybór mulina + koraliki.
Jak widać jestem w pełni gotowa i dziś zaczynam haftowanie <3




Do 10 lipca można się jeszcze zapisywać :o)

6 komentarzy:

  1. Piękny będzie ten obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki i czekam 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. super obrazek ;) miłego wyszywania

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że dołączyłaś do zabawy , trzymam kciuki za szybkie ukończenie i przyjemne wyszywanie.
    Pozdrawiam i zapraszam 20 lipca na pierwsze linkowanie postępów w hafcie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie nie trzeba, bo obrazek piękny i aż się prosi o wyszycie, ale i tak: Miłego wyszywania Ci Życzę:-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X