poniedziałek, 18 listopada 2019

Ale numer! - wygrałam

Jak w tytule postu: ALE NUMER! - WYGRAŁAM. Wygrałam wyzwanie u Uli. Zupełnie się tego nie spodziewałam, szczególnie gdy podglądałam prace innych dziewczyn - wszystkie były rewelacyjne. Jest to dla mnie niesamowity zaszczyt, szczególnie, że oprócz nagrody będę miała szansę inspirować w kolejnym wyzwaniu :o)


Nagroda był bon o wartości 100zł na zakupy w moim ulubionym sklepie:


Dziś listonosz przyniósł paczkę z cudami, które zamówiłam. Załączona była tez karteczka z gratulacjami, co było dodatkowo niesamowicie miłe. 


Dziękuję jeszcze raz za świetną zabawę i nowe hafciarskie doświadczenia <3

16 komentarzy:

  1. Jeszcze raz gratuluję :) Piękne wzory wybrałaś :) z niecierpliwością czekam na ich reazliację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ☺. Zawsze robisz piękne prace ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) I możesz teraz dołączyć do mnie w wyszywaniu latarni :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej, należało się! Obserwuję ten blog już kilka lat i zawsze jest inspirujący. To tutaj odkryłam, że naszej pasji nie należy się wstydzić, nie jest to coś staroświeckiego. Poza tym, dużo się nauczyłam, podpatrywałam, odkrywałam np. magazyn Cross Stitcher :) Życzę dalszych sukcesów, albo ogłoszenia swojego wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, gratuluję 😀 piekne zestawy wybrałaś 😍 milego wyszywania, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje kochana! Zapracowałaś na wygraną.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X