niedziela, 8 grudnia 2019

Świąteczne sweterki

Wygrywając Wyzwanie u Uli, oprócz nagrody miałam tez możliwość inspirować do kolejnego wyzwania.Przeglądając ostatnio archiwalne numery zagranicznych gazetek trafiłam na fantastyczne, świąteczne sweterki. Nie mogłam się powstrzymać aby ich nie wyhaftować. 







Dwie zawieszki już poleciały w świat (o tym w innym poście), a 3 wylądowały dziś na choince.

Serdecznie zapraszam na wyzwanie do ULI



Dodatkowo zgłaszam sweterki do CANDY na blogu Wyszykowane


12 komentarzy:

  1. Sweterki są rewelacyjne 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne te zawieszki! Uwielbiam tego typu ozdoby na choince. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, a jedna z nich moja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne sweterkowe zawieszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są te sweterkowe hafciki, wprawiają w zimowy nastrój.
    w pracy w tm tygodniu mamy Christmas jumper day :) i każdy nosi taki śmieszny sweter przez cały dzien :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przymierzam się do tych sweterków któryś rok z rzędu i zawsze mi się wydaje, że na plastiku strasznie duże wyjdą.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X