środa, 8 września 2021

Tulipany (MP Studia)

 Haft ten skończyłam jeszcze przed udarem.Jest z serii kilku obrazków - każdy w cudownej kolorystyce.Mam nadzieję, że je kiedyś wyszyję.



Rozpoczął się nowy rok szkolny, na który czekałam z niecierpliwością. Po półtora roku spędzonym w szpitalach i domu bardzo stęskniłam się za pracą. Niestety musiałam odebrać zaległy urlop i wracam dopiero 13 października i mam nadzieję, że do szkoły w trybie stacjonarnym, a nie zdalnym. Także czasu na robótki znów będzie mniej ,ale jakoś mnie to nie smuci :o)


8 komentarzy:

  1. Przepiękny haft. Cieszę się, że znów się tutaj odzywasz, jak się czujesz? Pozdrawiam serdecznie Agata 😀🌻

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft jest rewelacyjny, sama chętnie bym go wyszyła, w końcu to tulipany! Zdrówka i dobrego samopoczucia ci życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny haft! Bardzo energetyczny, kolorowy i doskonale poprawia nastrój :-) Trzymam kciuki za powrót do szkoły, stacjonarny oczywiście :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jaki cudny hafcik, pełen żywych kolorków. I te balony... wiesz że mam chęć się takim przelecieć? Ale z moim lękiem wysokości kończy się na chęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny haft, prawie jak moje Niderlandy :) Prawie, bo nigdy nie widzialam balonow nad polami tulipanow. Takie pola kwitna tylko raz do roku i glownie w jednej czesci NL, ale za to balonow nie brakuje i widuje je prawie przez caly rok z okna mojego domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny,kolorowy haft.
    Wygląda niczym namalowany akwarelą.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka.
    K

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, letni haft z tulipanami i balonami :) Wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X