czwartek, 13 stycznia 2022

Czas pędzi

 Nie mam pojęcia czy ktoś tu jeszcze zagląda :).  

Wróciłam do pracy od października, więc czas zaczął mi przeciekać przez palce. Nie jest łatwo, ale cieszę się, że wróciłam do  w miarę "normalnego" życia. Niestety z powrotem do pracy wiąże się dużo mniejsza ilość czasu na hobby :( Nadal jednak codziennie staram się zrobić choć kilka krzyżyków. 

Od udarowej przyjaciółki na święta dostałam zestaw "Etniczna zakładka z Coricamo.Plastikowa kanwa okazała się sporym wyzwaniem w przypadku kiedy ma się dostępną tylko jedną sprawną rękę. Ja jednak jestem zawzięta i udało mi się podołać temu wyzwaniu :)

Ostatnio oprawiłam też kilka starych haftów:

Kwiatki na licytację dla chorego dziecka z okolic mojej szkoły.

Kolejne kwiatki na urodziny babci:

Oraz obrazek wyhaftowany 9 blat temu :)


Niestety jeden z moich kocurków poważnie zachorował - dostał ataków padaczki. Na szczęście po miesiącu męczarni udało się dobrać właściwą dawkę leków i na razie jest spokój. 

16 komentarzy:

  1. Wiem, co to znaczy chory kot.:( Życzę więc, żeby kuracja działała jak najdłużej. A ty dużo zrobiłaś, chylę czoła. Piękna zakładka i pozostałe prace również.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż tak to jest jak nam się życie diametralnie zmienia. Mnie też się zmieniło ale odwrotnie , przeszłam już na emeryturę. Na początku ciężko było z nadmiarem wolnego czasu, teraz jest już OK. Człowiek ma taką naturę że się szybko przestawia. Tak będzie i u Ciebie. Sam fakt że tu jesteś znaczy że powoli się przyzwyczajasz. Bardzo fajne te Twoje hafciki i mam nadzieję , że z czasem będzie ich więcej.
    Pozdrawiam i powodzenia !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglądam i będę zaglądać :) , jak nie było długo wpisów to troszkę się smuciłam , Cieszę się że świat znormalniał :), życzę powodzenia, zdrowia i dużo małych radości.

    OdpowiedzUsuń
  4. No pewnie, że zaglądam;) Fantastyczne prace, zakładka jest boska;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś o Tobie pomyślałam, a tu proszę nowy wpis z wczoraj. :)
    Cieszę się, że działasz - i jak czytam, na kilku frontach.
    Super prace!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne hafciki-) jak się pracuje i ma się dzieci...to jest ciężko... osobiście haftuje już tylko w weekendy i to nie wszystkie, na zwolnieniach i lockdownach... Pozdrawiam. Mam nadzieję że u ciebie będzie lepiej-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również mam czas tylko w weekendy na hafcik w tygodniu nie ma szans, dlatego tak lubię niedzielę;) Świetne hafciki i cudowna zakładka! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Martuś bardzo się cieszę, że mimo takich przeżyć udało Ci się wrócić do haftowania i pracy. Mam nadzieję, że z dnia na dzień bezie corac lepiej czego Ci z całego serducha życzę! <3 Hafty poczyniłaś naprawdę piękne, jest się czym pochwalić...bardzo się cieszę,że wróciłaś na bloga!
    Uściski serdeczne ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mnie cieszy, że tworzysz. Nie ma znaczenia, czy wolno czy szybko. Najważniejsze, że jesteś :D
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie oprawione prace :) odwiedzam regularnie i sprawdzam co nowego :) ciesze się że od czasu do czasu coś publikujesz:) tak to jest z czasem zawsze za mało a obowiązków zawsze za duzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna zakladka! Duzo wytrwalosci i zdrowka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Marta cieszę się, że wróciłaś do blogowania.Dużo zdrowia Ci życzę, a jak to będzie to z resztą rzeczy sobie poradzisz. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo pięknych haftów powstało, wytrwałości w znajdywaniu czasu dla siebie i na swoje hobby.

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę dużo zdrowia,zakładka sliczna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję że u Ciebie wszystko w porządku, cały czas zaglądam i czekam na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hej, mam nadzieję że hafciki nadal się tworzą u Ciebie i zdrowie dopisuje. Dawaj znać czasem, czekamy :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X