środa, 31 stycznia 2018

Taka sytuacja

Ogólnie w niedzielę skończyły mi się ferie i nadeszła pora powrotu do pracy. Niestety nieoczekiwanie ferie mi się przedłużyły:


Jestem osobą bardzo aktywną, w ciągłym ruchu, ciągle coś robię, a teraz ...... Niestety stało się to w dość kiepskim okresie, dużo ma się dziać przez następne 2 tygodnie: miałam wystąpić na maratonie charytatywnym ZUMBA, który organizujemy, Matison ma urodziny i oczywiście moje kochane zajęcia ZUMBA. Ale nic, trzeba zacisnąć zęby i jakoś to przeżyć :o) Plus jest taki, że wreszcie mam czas hafcić :o) 

13 komentarzy:

  1. Szybkiego powrotu do zdrowia :) Chyba jedyny plus to rzeczywiście czas na hafciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrówka. A ile hafcikow będzie powstawało. .....

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że to tak przykry powód do przedłużenia ferii:( Współczuję, bo 2 lata temu połamałam rękę i bark:(
    Zdrowiej szybciutko:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybkiego powrotu do zdrowia zycze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojoj :( Życzę zdrówka, żebyś szybko wróciła do sprawności!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo zdrowia i szybkiego powrotu do pełnej sprawności😊🌸

    OdpowiedzUsuń
  7. ...no tak, gdyby kózka nie skakała... to by czasu na hafty nie miała! Widać opatrzność uznała, że powinnaś lekko zwolnić...
    Zdrowiej i działaj!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech Ci pienie i szybko goi i haftuj sobie do woli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypoczywaj i wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurde! Ślisko było? Hafciki i książki 😉 ale kolano nie usztywnione więc od biedy można się przemieścić

    OdpowiedzUsuń
  11. jejciu wracaj do zdrowia !

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X