piątek, 13 kwietnia 2018

Wymiankowa kartka

Ojeju, jakie masakrycznie ciężkie były dla mnie ostatnie 2 tygodnie - masa pracy, nieciekawa sytuacja w pracy, która wykańcza psychicznie plus totalny brak wolnej chwili dla siebie aby odsapnąć, grypa całej rodziny - nieźle dały mi ostatnio w kość, ale się nie poddaje. Z tego wszystkiego zapomniałam pokazać kartkę (zakładkę pokazałam :o)) i cała paczkę, jaką przygotowałam dla mojej wymiankowej koleżanki - Magdy.

Wzorek na kartkę pochodzi od Dimensions <3 




11 komentarzy:

  1. Piękna karteczka. Życzę Ci aby wszystko wskoczyło na idealne tory.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paczkę przygotowałaś i piekną kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super motyl i piękna kartka z nim wyszła.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna paczuszka i śliczna motylkowa karteczka :) Życzę, żeby wszystko się dobrze poukładało,a kolejne tygodnie były dla ciebie już spokojniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Przecudny jest ten motylek, uroczy, śliczny i wogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaki cudny ten motylek ,uroczy bardzo :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X