sobota, 26 maja 2018

Co przygotowałam na wymiankę :o)

Oj ostatnio praca znowu daje mi w kość, może nie sama praca - kocham pracować z dziećmi, ale atmosfera w pracy i natłok niepotrzebnych, dodatkowych obowiązków. Dlatego też, nie było mnie tu ani na waszych blogach przez jakieś 2 tygodnie. Mam nadzieję, że uda mi się nadrobić zaległości blogowe. 
Ostatnio pisałam o paczuszce jaką otrzymałam w ramach wymianki Kasi, teraz przyszła pora aby pokazać co ja przygotowałam. Moją wymiankową parą była Hania. Przygotowałam dla niej notesik, kartkę, oraz dorzuciłam parę drobiazgów:









Bardzo ostatnio podobają mi się takie wymianki. Muszę trochę pobuszować po blogach, może znajdzie się jakaś kolejna wymianka :o)

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajne prezenty przygotowałaś, skąd pochodzi drewniana tablica? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tabliczka pochodzi z miejscowego "chińczyka" :o)

      Usuń
  2. Parę drobiazgów? Toż to całe morze cudowności!
    Jeszcze raz pięknie dziękuję za prezent :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prezenty. Notesik z motylkiem jest fantastyczny, a karteczka urocza, taka subtelna w tych pastelowy kolorach - cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent. Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Notesik i karteczka zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pekné darčeky a výšivky sú nádherné.
    Prajem pekný deň zo Slovenska,
    Aďka

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej przemawia do mnie notesik z motylem i biedronką :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X