sobota, 8 grudnia 2018

Zestaw z "Biedry"

Robiąc dziś zakupy w jednym z najbardziej znanych marketów, natknęłam się na stoisko z gadżetami robótkowymi za 17,99zł. Było kilka fajnych rzeczy: zestaw szydełek, zestaw do robienia na drutach w fajnym etui, koszyk na robótki i pudełko z 80 mulinami. Co mnie zdziwiło, numeracja była jak w DMC :o) Za taką cenę postanowiłam wziąć to pudełko, szczególnie, że w zestawie były jeszcze nożyczki. 




Po powrocie do domu porównałam kilka sztuk z oryginalnymi DMC, niektóre odbiegają od oryginałów troszkę bardziej, inne praktycznie wcale. Myślę, że jakieś małe obrazki spokojnie można nimi wyszywać :o)







Dziękuję ogromnie Kindze z Kreatywnych Chwil za nominację do TOP BLOG 7 <3

8 komentarzy:

  1. no chyba lecę do Biedronki :). Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, muszę poszukać w naszej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestaw ;) u mnie w biedronce nie widziałam tych akcesori ;) chyba jeszcze nie dotarły ;)
    Nie masz za co dziękować :D to ja się ciesze że byłaś na początku mojej hafciarskiej przygody ;P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro biegnę do biedronki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiś czas temu te nici były w ofercie. Teraz to pewnie wyprzedaż.
    Ja tych nici ostatecznie nie kupiłam, bo odstraszyło mnie to, że to poliester, a nie bawełna...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zakup, ciekawa jestem jak Ci się sprawdzą :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Biegnę do swojej Biedry. :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X