niedziela, 24 lutego 2019

Wracam do żywych .... pomału

Witam wszystkich (którzy jeszcze tu zaglądają :o) ) po dłuższej przerwie. To chyba najdłuższa moja przerwa blogowa w historii. Niestety zaniemogłam trochę, mam spore problemy z nadgarstkiem od dłuższego czasu, co praktycznie uniemożliwia mi haftowanie. Najprawdopodobniej zespół cieśni nadgarstka. Na razie czekam na badania (jak to u nas bywa prędzej mi ręka odpadnie), ale dostałam dość dobre leki przeciwbólowe i pomału czasem udaje mi się wrócić do życia. Nawet od czasu do czasu  udaje mi się zrobić kilka krzyżyków - choć prawa ręka nie pozwala mi na zbyt dożo. Do tego oczywiście dochodzi multum pracy, obowiązków, dziecko w szkole :o) i tak zniknęłam na trochę z blogowego świata. 

A oto jeden z hafcików jaki powstał ostatnio w trakcie lepszych chwil z moją ręką :


Drugi z serii 4 magnesików w klimacie morskim :o) - uwielbiam latarnie morskie.
Poczyniłam ostatnio tez troszkę zakupów hafciarskich -   myślę, że lada dzień uda mi się je pokazać :o)

Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za odwiedziny. 

12 komentarzy:

  1. Piękna latarenka!
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany współczuję :( moja mama miała takie problemy (chociaż nie hafciarka)i skończyło się na operacji,która pomogła na kilka lat... Trzymaj się, nie przemęczaj i pilnuj draństwa...
    A latarnia fajna :) przypomina mi wakacje nad morzem,ech.. kiedy to było..

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny magnes. Szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy, powodzenia w powrocie do zdrowia-) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna latarnia... też je uwielbiam!!! Jak chcesz prześlę ci mailem cudny wzór. Napisz bgrzeniewska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny magnes :) Zycze szybkiego powrotu do sprawnosci
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję, ból bywa bardzo paskudny! Dbaj o siebie!
    Latarenka prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Marta, dużo zdrowia życzę i odpoczynku :)
    fajnie, ze wróciłaś na blog, ja tez miałam niemalże roczną przerwę
    latarnia morska - piękna, uwielbiam wszelkie morskosci

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny hafcik. Lubię takie maleństwa i nietypowe wzorki. A przy okazji, masz bardzo ładny szablon

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X