poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Zestaw prosto z Chin

Czasem lubię sobie coś zamówić z Chin, zazwyczaj są to jakieś pierdółki typu: naklejki, długopisy, sticky notes, kolczyki, itp. Tym razem jednak przyszło coś konkretniejszego, postanowiłam zamówić zestaw do haftowania :o)


Za zestaw zapłaciłam jakieś śmieszne pieniądze - wyszło coś koło 16 zł z przesyłką. Zestaw składa się z kolorowego wzoru kanwy 14ct - fajnie zabezpieczonej przed pruciem, 2 igieł, posortowanej muliny i jakiegoś śmiesznego pisadła - nie wiem do czego :o)




Obrazek haftowało się bardzo przyjemnie, kolorki śliczne. Obrazek haftowało mi się na tyle dobrze, że niedawno zamówiłam kolejny do serii :o)







 Dziękuję ogromnie za wszystkie komentarze i odwiedziny :o)

15 komentarzy:

  1. Cudny haft! Tez zastanawiam sie nad zamowieniem zestawu z chin, ale mimo promocji nadal byl dla mnie drogi! Mozna prosic o link sprzedawcy u ktorego kupilas taki fajny zestaw? Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki zestawik można zamówić tu: https://pl.aliexpress.com/item/Wholesale-Needlework-Stitch-DIY-14CT-DMC-Cross-Stitch-Sets-For-Embroidery-Kits-Summer-Poppy-Patterns-Counted/32316731735.html?scm=1007.13339.33317.0&pvid=1432b45f-fafd-4e16-83d3-e27da8524f5a&tpp=1 , w sklepie są jeszcze pozostałe obrazki z serii :o)

      Usuń
  2. Piękny obrazek, ciekawa jestem następnego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na chinski zestaw, jak widze na zdjeciach, to jakosc mnie zaskoczyla :) Pozytywnie oczywiscie. Bo i obrazek fajny, i super zestaw, za te pieniadze hafciarska perelka :) Warto zamowic. Pieknie wyszedl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super hafcik, a pisaka jest do robienia kratek i schodzi po praniu, tez taki mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam maki, więc wszystko co z makami kupuje bez reszty ;)
    A tak poważnie to bardzo wdzięczny widoczek i ślicznie równiutko haftnięty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. WoW super to wyszło. Z jakiej strony zamawiasz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny obrazek, bardzo ładnie wyszedł:-)
    Miło na niego popatrzeć:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszedł, szkoda,że mają tylko 14ct. Który będzie następny? Ten z kościółkiem?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny obraz :) Może kiedyś skuszę się na te zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw i świetnie wyszyty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny hafcik, maki piękny akcent w całej kompozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestaw, wyhaftowany jak zwykle perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny hafcik powstał, super zestaw:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X