środa, 3 stycznia 2018

Świąteczne prezenty

Mikołaj i mnie odwiedził w tym roku :o) Przyniósł same wymarzone rzeczy :o) Po pierwsze: nową lampę LED do robienia pazurków <3 Teraz zajmuje mi to 30 min a nie prawie półtorej godziny :o) oraz małe słuchawki bezprzewodowe.


Po drugie cieplutki komin oraz słodką bluzkę z kiciusiem


Po trzecie coś bardziej praktycznego: szybkowar i ręczniki. I po czwarte cudowny zestaw mulin  DMC w nowych kolorach :o)



 Dodatkowo od najbliższych przyjaciół otrzymałam równie ż cudowne upominki:




Pomału nadrabiam zaległości blogowe :o) Mam nadzieję, że starczy mi zapału. Mam też mega ochotę na haftowanie :o) Oby tak dalej.

Dziękuję ogromnie za wszystkie komentarze i odwiedziny :o)

13 komentarzy:

  1. Świetne prezenty ;) Nowe mulinki też mi się marzą. A lampa niech służy ja w tym roku zostałam obdarowana frezarką więc ucze się pilnie ;) Powodzenia w nadrabianiu zaległości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prezenty. Teraz tylko działać. Ja też moje stare lampy wymieniłam na ledówkę. Teraz pazurki robi się błyskawicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja poproszę adres do tego Mikołaja, bo moje listy chyba nie trafiają do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówiąc krótko - BYŁAŚ GRZECZNA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty :) Wyślij mi na maila dane do kociej wymianki :)kgosia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż, chyba byłaś bardzo grzeczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiałaś być strasznie grzeczna w tym roku!
    Superowe są te Twoje prezenty.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X