sobota, 17 lutego 2018

Wymianka na Dzień Kota - otrzymałam

Wzięłam udział w wymiance na Dzień Kota zorganizowanej przez Kgosię :o) Dawno nie brałam udziału w takich zabawach, ale bardzo się cieszę, że po tak długiej przerwie się na nią zdecydowałam. Super było móc przygotować kocią paczkę jak również ją otrzymać. :o) Mam nadzieję, że moja paczka spodobała się adresatce choć w połowie tak jak mi spodobała się paczka, którą otrzymałam.

Ja otrzymałam swoją przesyłkę od samej organizatorki zabawy :o) Same cudowności znalazłam w paczce <3:






Dziękuję ogromnie za tak cudowną paczkę i możliwość udziału w zabawie :o)

14 komentarzy:

  1. Same śliczności ☺. Taką deseczke tez mam i zgadzam się z tym w 100% ☺. Kociaki masz śliczne 😺😺😺😺

    OdpowiedzUsuń
  2. Marto przepiękne rzeczy otrzymałaś, szczególnie podoba mi się to pudełko. O widzę, że koty też zadowolone z wymianki :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne prezenciki i kociaki zadowolone.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super paczucha :) A ten kocur na pudełku wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super paczka! Mnie się podoba ta kolorowa mulina :) Ale reszta też jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że paczuszka Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne prezenty dostałaś 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. W kociej wymiance, to raczej nie mogło Ciebie zabraknąć. Fajna paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy dostałaś! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezenty, twoja kotki takie same kolorystycznie jak moje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tego co widzę... wymianka udana !
    obustronnie świetne prezenciorki
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna paczuszka a karteczka wymiata!!!

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X