czwartek, 5 lipca 2018

Follow your dreams -1-

Ostatni tydzień spędziłam na remoncie mojego małego pokoiku, który służy mi do hafcenia, grania, cytania - ogólnie do relaksu. Szkoda, że nie zrobiłam zdjęć przed remontem :o) Ale wyszło słodko, myślę, że niedługo pokażę zdjęcia. Cudownie mi się haftuje teraz w tym pokoju - nic tylko bym hafciła i hafciła :o)

Zaczęłam uroczy haft Dimensions - "Follow your dreams". Kolory są cudowne.



Jak tak dalej pójdzie, to myślę, że lada dzień pokaże już cały obrazek :o)

                             Dziękuję ogromnie za wszystkie odwiedziny oraz komentarze :o) 

12 komentarzy:

  1. Pięknie sie zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy haft-) zazdroszcze 'pracowni marzen'.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie cudny, już widać po tym wyszytym kawałeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy zestaw wybrałaś. Czekam na poremontowe zdjęcia, bardzo lubię wszelkie metamorfozy ;-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny hafcik i ma piękne kolorki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękny hafcik, jestem ciekawa całości i Twojego nowego miejsca na hafciki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie śliczny :) A pokoiku zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny, pięknu hafcik, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny będzie ten hafcik:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X