piątek, 19 kwietnia 2019

Empik'owe zakupy

Niedawno miałam wyprawę do Warszawy - specjalnie do sklepu Tiger. Kupuje tam gry i materiały, które wykorzystuje do urozmaicenia moich lekcji angielskiego. Obok Tigera był Empik :o) Nie było wyjścia - trzeba było wejść :o) Takie cudowności stamtąd przywiozłam:





Wczoraj otworzyli w moim mieście Empik. Jest on malutki i kreatywnych rzeczy praktycznie nie ma, ale teraz mam możliwość zamówienia na stronie i ewentualnego odbioru w sklepie :o) Na pewno będę zaglądać czy są jakieś nowości z kreatywnej serii :o)

Dziękuję ogromnie za odwiedziny i komentarze <3

4 komentarze:

  1. Świetne zestawy :)Błyskawiczne szycie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nawet nie wiedziałam, że w Empiku można znaleźć takie cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dawno na blogu pokazywałam te zestawy :-) teraz są przecenione :-)
    Pogodnych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X