środa, 21 sierpnia 2019

Co za tydzień

Miniony tydzień był bardzo wyjazdowy :o) Najpierw z przyjaciółkami wylądowałyśmy na weekend w Krakowie. Spacery, dobre jedzonko, masa śmiechu. Cudowny wypad. Miałyśmy tez szansę na żywo w wieży mariackie zobaczyć i usłyszeć grany hejnał - bardzo fajne przeżycie.








Wróciłyśmy do domu na 2 dni, aby w środę ruszyć na XVI Międzynarodowy Zlot Pojazdów Militarnych. Pojechałyśmy tam troszkę w ramach pracy - pomocy mężowy koleżanki w sprzedaży biletów na przejażdżkę jednym z pojazdów. Praca była dość ciężka, ale byłyśmy we trzy i robiłyśmy to dla przyjaciół :o) Nowe doświadczenia mile widziane. Oprócz tego miałyśmy szansę przelecieć się helikopterem, jeździć czołgami, jeep'ami i innymi pojazdami.  To był zupełnie inny świat, ciężko mi się było w poniedziałek wdrożyć w normalne życie, ale już dochodzę do siebie :o)






Co jeszcze? - Stałam się szczęśliwą posiadaczka takiego cuda:


Pomału odkrywam możliwości tego urządzenia, ale zakochałam się od pierwszego "gotowania". Na razie udało mi się zrobić bułki, chleby, zupy krem i desery, ale możliwości jest dużooooo więcej :o)



A teraz powracam do haftowania - od 2 tygodni nie miałam igły w ręku :o)


7 komentarzy:

  1. Wspaniale spędzony czas. Kraków, piękne miasto!!! Zlot wygląda na wspaniałą imprezę, szczególnie dla zainteresowanych.
    Termomix znam, ale chyba jestem tradycjonalistką. Miłego eksperymentowania 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie spędzony czas!
    Sama chętnie wzięłabym udział w takim zlocie :-) Kraków to moje miasto, ale jeszcze sporo w nim miejsc, których jeszcze nie widziałam :-)
    Smacznych posiłków :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wycieczki i przeżycia. Te klapeczki są urocze, widać że zgrana z Was paczka przyjaciółek 😀A przelot helikopterem to dopiero musiała być frajda 😀pozdrawiam 😗

    OdpowiedzUsuń
  4. Weekend pełen wrażeń i wymagający energii oraz odwagi - :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super spędziłaś ten czas, wypad do Krakowa super, jak to miło widzieć, jak ktoś zachwyca się moim ukochanym miastem... A z Thermomixu można stworzyć cudów wiele, już widzę piękne pieczywo powstało! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowity czas ;D Kraków moje okolice ;D piękne miasto, a militarny zlot ? zazdroszcze tego przelotu helikopterem :)
    termomix... więcej czasu na xxx :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ pyszności, nie ma to jak domowy chlebek, a Kraków jest piękny ☺

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X